Postęp w zakresie technologii LED pozwolił na używanie jej w całkowicie nowych, niewykorzystywanych do tej pory dziedzinach. Diody LED zyskały ogromną popularność na całym świecie dzięki minimalnym zużyciu energii w połączeniu z ogromną efektywnością oraz produkowaniem jasnego i bardzo dobrego światła. Można śmiało powiedzieć, że technologia LED to ogromny postęp w tej dziedzinie, na który czekaliśmy od wielu lat. Gdzie obecnie wykorzystuje się oświetlenie LED tego typu? Nie skłamiemy, jeżeli powiemy, że praktycznie na każdym kroku. Coraz częściej możemy spotkać oświetlenie uliczne LED na naszych ulicach. Większe miasta od kilku lat wprowadzają program zmiany tradycyjnego oświetlenia na swoich ulicach na innowacyjne i niezwykle energooszczędne diody LED.

Ten typ lamp przemysłowych jest z powodzeniem stosowany w przemyśle, gdzie przedsiębiorcy dostali szansę zaoszczędzenia dużych kwot na zużyciu energii, która praktycznie nie jest pobierana przez diody LED. Również w galeriach handlowych, biurach oraz sklepach znajdziemy tego typu rozwiązania – możemy więc powiedzieć, że ta nowoczesna technologia otacza nas z każdej strony. Za co ludzie tak bardzo pokochali popularne LEDy? Jak już wcześniej wspominaliśmy, cechują się one kilkukrotnie mniejszym zużyciem energii, a przy okazji ich żywotność jest o wiele większa niż w przypadku standardowych form oświetlenia. Te dwie cechy sprawiają, że jest to rozwiązanie o wiele korzystniejsze, szczególnie jeżeli pomyślimy o dużych przestrzeniach, które musimy oświetlić małym kosztem.

oswietlenie_led_1Telebimy i fasady medialne, czyli jak wyróżnić się w reklamie?

Rozwój reklamy nastąpił tak dynamicznie, że w dzisiejszych czasach praktycznie każdy szuka sposobu na to, aby się w jakiś sposób wyróżnić. Standardowe formy reklamy nie są tak skuteczne jak przed kilkunastoma latami, kiedy wystarczyła oryginalna kampania reklamowa w telewizji. Coraz mniej ludzi sięga po pilot od telewizora, a jak pokazują najnowsze badania, nie do końca wierzymy w to, co jest nam serwowane w Internecie. Nasz mózg zalewa w dzisiejszych czasach o wiele więcej informacji niż w przeszłości, przez co naszą naturalną rekcją obronną jest odcięcie się od tego typu bodźców i podejście do nich w neutralny sposób. Jakie więc rozwiązania mają największe powodzenie w obecnej branży marketingowej?

Standardowe formy reklamy nie są tak skuteczne jak przed kilkunastoma latami, kiedy wystarczyła oryginalna kampania reklamowa w telewizji.

Warto zastanowić się nad użyciem technologii LED, która pozwala na stworzenie atrakcyjnych telebimów oraz fasad multimedialnych. Jedną z pierwszych firm w Polsce, która zajęła się produkcją tego typu rozwiązań jest Luxon LED. Na stronie tego producenta: www.luxon.pl możemy dokładanie zobaczyć, jakie prezentują się tego typu produkty w praktyce. W tej branży warto zaufać najlepszym, ponieważ jakość matryc LED może się od siebie znacząco różnić. Telebimy oraz fasady multimedialne pozwalają na atrakcyjne wyświetlanie reklamy w przestrzeni publicznej. Na miejscu zwykłej ściany można postawić transparentną fasadę, która pokryje powierzchnię multimedialnym obrazem.