Jakie oprawy LED można zastosować do oświetlenia przestrzeni handlowych?

Galerie handlowe to jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc przez Polaków. Przyciąga ich z pewnością ilość sklepów odzieżowych, meblowych czy z akcesoriami do domu na jednej przestrzeni. Warto zadbać o komfort klientów i umilić im proces robienia zakupów za pomocą odpowiedniego oświetlenia.

Wielkie przestrzenie handlowe wymagają silnego rozproszenia światła tak, aby każdy przebywający na terenie obiektu czuł się komfortowo. Współcześnie jest wiele możliwości – najlepszym z nich jest zainstalowane opraw LED. Takie rozwiązanie jest nie tylko świetne pod kątem klientów i pracowników poszczególnych sklepów, ale także niezwykle ekologiczne i ekonomiczne.

Jakie oprawy LED sprawdzą się w przestrzeni handlowej?

Oświetlenie LED ze względu na swoje szerokie zastosowanie, a także spory wybór w przypadku opraw. Najlepiej natomiast sprawdzi się do oświetlenia powierzchni handlowych. Lampy LED świetnie podkreślą prezentowane towary, co z pewnością podniesie sprzedaż produktów. Zachęci także klienta do zajrzenia do sklepu i obejrzenia towarów. Jakość światła jednak będzie uzależniona od wyboru opraw. To ich konstrukcja decyduje o mocy światła, jego rozproszeniu czy chociażby wysokości ich montażu. Jako oświetlenie galerii handlowych najlepiej sprawdzą się oprawy Tracklight LED oraz LumiLine LED.

LumiLine LED – najlepsze rozwiązanie dla sklepów wielkopowierzchniowych

Oprawy LumiLine LED to nowoczesne rozwiązanie dla wielkich sklepów, a nawet całych galerii handlowych. Świetnie radzą sobie z doświetlaniem dużych przestrzeni, przy jak najmniejszym poborze energii elektrycznej. LumiLine LED to liniowy system oświetleniowy, który od początku miał zastąpić tradycyjne świetlówki diodami LED. Same oprawy występują w dwóch długościach, 1,7 oraz 2,8 metra, przez co można dopasować je do niemal każdego projektu, gdzie nie będzie widać miejsc styku. Te długości pozwalają na elastyczny montaż opraw w taki sposób, aby stworzyć jedną spójną linię oświetlenia.

W oprawach LumiLine LED istnieje możliwość wyboru czterech różnych rozkładów fotometrycznych, dzięki którym możliwe jest sterowanie i dystrybucja światłem za pomocą aplikacji. Diody jednocześnie cieszą się świetną żywotnością, która sięga do 50 tysięcy godzin nieustannej pracy. Nowoczesny sposób dystrybucji światłem tego typu pozwala na bardziej ekologiczną inwestycję.

Oświetlenie LED w salonie sprzedaży może być dobrze zaprojektowane dzięki oprawom LumiLine LED. Odpowiednio dobraną optykę można montować na wiele różnych sposobów – najczęściej wykorzystuje się diody do doświetlenia regałów mocniejszym strumieniem czy wszystkie alejki sklepowe. Sprawdzają się zatem w lepszym eksponowaniu towarów, co z pewnością zaowocuje większą sprzedażą w przyszłości. Dodatkowo warto również zwrócić uwagę na temperatury barowe, dzięki czemu możliwe jest zaprojektowanie kontrastu oświetleniowego, sprzyjające komfortowi klienta bądź pracownika.

Oświetlenie do sklepów

Oprawa Tracklight LED V a Tracking LED H – czym się różnią?

Do oświetlenia ekspozycji oraz poszczególnych produktów w sklepach świetnie sprawdzą się oprawy. Występują w dwóch odmianach, przez co sprawdzą się w każdej przestrzeni handlowych. Oprawę Tracklight LED często stosuje się do oświetlenia galerii handlowych ze względu na szerokie zastosowania i możliwość manipulacji jej kształtem podczas montażu. Dzięki temu strumień świetlny pada na wybrane towary, zachęcając klientów do ich kupna. Dodatkowo nowoczesne diody pozwalają na oświetlenie takich produktów jak pieczywo czy galanteria, bez obawy, że produkty ulegną zepsuciu lub przebarwieniu.

Technologia zastosowana przy produkcji opraw Tracklight LED, po umieszczeniu na jej powierzchni chipów emitujących światło pod wspólnym luminoforem. Przez to strumień świetlny jest jednolity, a niska awaryjność opraw pozbawia go pulsacji.

Diody LED pozwalają także na doskonałe odwzorowanie kolorów, a kilka opcji świetlnych pozwala na dobranie jego mocy w zależności od produktów, które pragniemy wyeksponować. Oprawa Trackinlight LED V oraz H różnią się od siebie tylko tym, że jedna jest ustawiona w pozycji wertykalnej, a druga w horyzontalnej.

Oświetlenie galerii handlowych – na co zwrócić uwagę?

Oświetlenie wielkich przestrzeni handlowych wcale nie jest takie proste. Na etapie powstania projektu warto wziąć pod uwagę komfort użytkowników, a także klientów salonów. Dodatkowo konieczny będzie wybór dedykowanych opraw, dzięki którym bez problemu podkreślimy poszczególne towary przeznaczone do sprzedaży.